Penulis Ebook Idea Minimalist


Membaca ebook ini turut memberi kesan kepada saya. Saya juga salah seorang yang pernah mengalami situasi ini dan turut merasai kesakitannya bukan hanya dari segi fizikal tetapi juga emosi. Sebuah ebook yang berinformasi yang diperlukan wanita dalam menambah ilmu berkenaan kehamilan.

Tidak ramai wanita tahu mengenai hamil di luar rahim (ektopik) ini malah ada juga yang tidak pernah mendengarnya sama seperti saya dulu. Mereka akan mengetahui setelah merasa sakit di bahagian bawah perut dan membuat pemeriksaan doktor.

Selalunya wanita yang pernah mengalami hamil luar rahim ini, doktor akan menyatakan peluang untuk mengalaminya sekali lagi untuk kehamilan seterusnya itu ada. Ia adalah teori dari seorang doktor berdasarkan pengetahuan, pengalaman dan kajiannya.

Sesungguhnya Allah S.W.T jua yang menentukannya dan hasil dari doa hambanya, penulis juga berkongsi pengalaman gembiranya mengandung kali kedua secara normal dan selamat melahirkan bayi tersebut.

InsyaAllah, dengan adanya e-book ini dan ia ditulis berdasarkan pengalaman sendiri Puan Bibi Normi Md Noor, pencegahan awal dapat dibuat dari mengelakkan ia menjadi lebih parah dan membahayakan nyawa ibu yang mengandung.

Oleh Nurshuhada Abdullah
Penulis Ebook Idea Minimalist Penulis Ebook Idea Minimalist Reviewed by Puan B on October 21, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.